Mogelijk gemaakt door Blogger.

Featured Post

Followers

woensdag 19 juli 2023

Welkom op mij blog. 

 

Ik neem jullie mee in de wereld van Easytags, SDPR en PSP gebaseerd op Disney, film en tekenfilm. Deze easytags en SDPR en PSP zijn door mij zelf gemaakt respecteer mijn copyright © handtekening en verwijderd deze niet. Ook zal ik jullie mijn zelf gemaakte SDPR laten zien. Ik ben nog bezig om SDPR goed te leren . Er zijn in Nederland bijna geen lessen te vinden op het gebied van SDPR dus leer ik het me zelf aan en krijg ik af en toe hulp van vrienden die daar ook mee bezig zijn.  Het woord SDPR staat voor Scrap Digital Pure Relief. Wil je mij volgen geef je dan op via mijn nieuwsbrief.  En heb je een vraag stuur dan een email  via het contactformulier.

Via de nieuwsbrief zal ik je dan op de hoogte houden van alle nieuw easytags, SDPR, en PSP. dingen die ik maak. Wil je mijn easytags of ander materialen op je eigen website plaatsen of mij blog linken aan je eigen website stuur dan even een mailtje om toestemming te vragen. 



tk-Geja-siggy

0 comments:

Een reactie posten

Translate

Zoeken in deze blog

Totaal aantal pageviews

Bijdragers